הגשת הצעת מחיר בפגישה עם הלקוח מגדילה את סיכויי ההצלחה

אחד התסכולים הגדולים ביותר של נותני שירות או מנהלי שיווק ומכירה היא להגיש הצעת מחיר ולא לקבל התייחסות או לחלופין לא לזכות בפרויקט.

הכנה של הצעת מחיר טובה ויסודית כרוכה לרב בעבודת הכנה ודורשת זמן ומחשבה רבים.

הלקוח יקבל את ההצעה שלכם כפי שיקבל הצעות של מציעים אחרים, ולעתים לא יבין לעומק את ההצעה אותה אתם מגישים לו- כך שהתוצאה בסופו של דבר לא תהיה התוצאה הרצויה לכם.

אל תתפתו להגיש את ההצעה באי מייל או בפקסבמיוחד כאשר הכנת ההצעה כרוכה במשאבים רבים.

הגשת הצעות בפקס או במייל לא תביא עסקאות! לעומת זאת– הגשת הצעת מחיר המבוססת על דיאלוג עם הלקוח תגרום לסגירת העסקה הרצויה.

הגשת ההצעה בדיאלוג עם הלקוח תורמת לשיפור סיכוייכם. דרך הדיאלוג תוכלו להתאים את ההצעה בדיוק לצרכיו של הלקוח תקציבו ומטרותיו. תוכלו להבין את בעיותיו בצורה מעמיקה יותר והכי חשוב- תעבירו מסר לגביי מקצועיות העסק אותו אתם מייצגים.

בדיאלוג עם הלקוח תוכלו להסביר את יתרונות הפתרון שלכם, להכיר את תהליך קבלת ההחלטות של הלקוח, לבנות אמון ורק אז להגיש הצעה מתאימה.

אם הלקוח נמצא רחוק מידי, או לא זמין לפגישה חוזרת אתכם- נסו לתאם עמו פגישה טלפונית להגשת ההצעה. שיחה טלפונית בה תוכלו לשמוע את תגובות הלקוח ולהגיב אליהן.

הגשה של ההצעה בפורמט זה- תשפר את סיכויי ההצלחה ותתרום לשיפור ביצועי העסק